Kasetony podświetlane - sposób na skuteczną reklamę firmy

Na rynku pojawia się coraz więcej firm. Wiele osób próbuje swoich sił działając na własną rękę, prowadząc własną działalność gospodarczą. Zazwyczaj ciężko jest się wybić i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Konkurencja jest spora, więc trzeba znaleźć dobry sposób na zdobycie nowych klientów. Pierwsze co nasuwa się na myśl w tej kwestii to reklama. Ta może być w przeróżnych formach. Od skromnych wizytówek czy ulotek, po billboardy czy też spot w telewizji. Ja w dzisiejszym poście chciałabym napisać kilka słów o jednej z form reklamy, która jest fajną opcją na przedstawienie oferty swojej firmy.


Mowa o kasetonach podświetlanych reklamowych typu lightbox. To produkty, które opierają się na konstrukcji z profili aluminiowych. Są łatwe w montażu i demontażu. Zakłada się na nie grafiki, które można bez problemu wymieniać (nośnik obszyty jest gumką, przez co materiał z grafiką dobrze się trzyma i jest odpowiednio naprężony). Całość jest podświetlana, dzięki czemu reklama jest widoczna niezależnie od pory dnia i nocy. Kasetony mają bardzo niski pobór energii, więc nie generują dużych kosztów użytkowania. Wydruki w nich umieszczane są wysokiej jakości (ekologiczny druk sublimacyjny do 1440dpi), a materiał na których są wykonywane można prać w temperaturze 30 stopni. 


Takie kasetony podświetlane reklamowe są dostępne w kilku standardowych formatach, ale istnieje możliwość zamówienia też wersji o nietypowych wymiarach. Niektóre kasetony można składać i rozkładać dzięki zastosowanych w nich specjalnych złączkach.

To naprawdę skuteczna forma reklamy, która jednocześnie nie jest nachalna. Kasetony reklamowe sprawdzą się jako zamontowane przed czy w lokalu/siedzibie firmy, jak również np. podczas targów. Z takiej reklamy potencjalni klienci mogą dowiedzieć się jaka jest oferta firmy w treściwej formie. Na tego typu reklamie warto umieścić też link do strony internetowej firmy z adnotacją, że tam znajdują się wszelkie szczegóły.

Dajcie znać co sądzicie o takiej formie reklamy - przemawia do Was czy raczej preferujecie inne rodzaje? A może prowadzicie własną firmę i korzystaliście z takiego rozwiązania?


3 komentarze:

Jeśli masz jakieś pytanie - pisz śmiało, odpowiem pod Twoim komentarzem :)

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Obsługiwane przez usługę Blogger.