Trzy kroki do szczupłej sylwetki

Każdy marzy o idealnej sylwetce. Jednak czy taka istnieje? W sieci nie brakuje ideałów, ale trzeba wiedzieć, że często za nieskazitelną sylwetką stoi odpowiednie ustawienie na zdjęciu czy nawet praca grafika. Pomimo tego, wiele osób decyduje się schudnąć kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kilogramów. 



(Nie)koniecznie dieta


Dieta zwykle kojarzy się z wyrzeczeniami. Myślę, że to trafne skojarzenie, ponieważ każda dieta ma określone wymogi i nawet te najprzyjemniejsze diety wymagają choćby minimalnego poświęcenia. Warto podejść do tematu w inny sposób i zamiast typowej diety zmienić swój styl życia. Dla przykładu: uwielbiając słodycze wcale nie trzeba z nich rezygnować, żeby zrzucić zbędne kilogramy. Istnieje sporo tzw. fit-słodyczy, które zaspokoją głód na cukier, a jednocześnie nie odbiją się czkawką na wadze. Drobne zmiany mogą przynieść fantastyczne rezultaty.


Wspomagacze odchudzania


Swego czasu na rynku medycznym dostępne było sporo leków na odchudzanie. Jedne stosowane były w lżejszych przypadkach otyłości, inne w cięższych. Niestety wiele z tych leków oprócz korzyści jaką była szybka utrata wagi, niosło ze sobą negatywne skutki uboczne. Działania niepożądane nie dotyczą tylko tabletek na odchudzanie, bo praktycznie każdy lek może spowodować ich wystąpienie. Wiele tabletek na odchudzanie zostało wycofanych z polskich aptek, ale nie wszystkie kraje zdecydowały się na takie kroki. (źródło: http://medicot.pl/adipex-retard-sprzedam/)

Bezpieczniejszą alternatywą dla leków na odchudzanie przepisywanych na receptę są różnego rodzaju naturalne specyfiki. Dostępne jest ich mnóstwo i ciągle pojawiają się nowe preparaty. W połączeniu ze zdrową dietą i aktywnością fizyczną też przynoszą dobre efekty.


Aktywność fizyczna


Znacie pojęcie "skinny-fat"? To określenie osób szczupłych, które po prostu schudły (lub są naturalnie szczupłe) bez jakikolwiek ćwiczeń fizycznych. Na pierwszy rzut oka wyglądają idealnie, ale w rzeczywistości ich skóra nie jest jędrna i elastyczna, lecz zwiotczała. Aby uniknąć takiego stanu rzeczy trzeba podejmować aktywności fizyczne. Nie muszą wylewać z nas siódmych potów. Mogą być nieskomplikowane, ale jest jeden warunek: systematyczność. Nawet minimalna aktywność fizyczna, ale wykonywana regularnie będzie o niebo lepsza niż wielki zryw raz na czas.


Pamiętajcie jednak, że nie warto ślepo dążyć do perfekcji, lecz do dobrego samopoczucia i bycia dobrym człowiekiem. To nie waga i wymiary stanowią wyznacznik doskonałości. Wspaniała sylwetka nie obroni na dłużą metę paskudnego charakteru. Trzeba dbać o ciało, ale przy tym nie zapominać o pielęgnowaniu wnętrza.


3 komentarze:

  1. Jedzenie z glowa i ruch to dla mnie przepis na sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aktywność fizyczna nie jest moją mocną stroną , większość dnia a właściwie cały spędzam w pracy i zawsze miałam problemy z wagą...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem na diecie z przymusu, a przeszkadza mi to, bo jestem zbyt szczupła i chciałabym ciut przytyć, co jest teraz praktycznie niemożliwe ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś pytanie - pisz śmiało, odpowiem pod Twoim komentarzem :)

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Obsługiwane przez usługę Blogger.